zaterdag 2 juli 2022

zomervakantie


ZOMERVAKANTIE 2022


Ik neem deze maand vrij. 


Ik wens iedereen een heel fijne zomervakantie!


Ik ga in deze vakantie een aantal dingen doen:


 Ik ga gezellig samen met mijn man naar Frankrijk. 


Ik ga de 80e verjaardag van mijn vader vieren. 


Ik ga naar leuke afspraken met (nieuwe) vriendinnen. 


Ik ga mijn best doen om mijn eetgestoorde gedrag niet mee te nemen op vakantie.


Ik ga in juli geen lijstjes bijhouden. 


Ik ga leuke blogs over mijn vakantie schrijven en publiceer deze na de zomerstop.


Ik ga interessante artikelen schrijven over dingen die mij bezighouden, ook voor publicatie na de zomerstop.


Ik ga dus een hele voorraad blogs schrijven zodat er vanaf augustus weer veel te lezen is hier.


Maar het allerbelangrijkste: 


IK GA GENIETEN VAN MIJN VRIJE TIJD!


Op 1 augustus ben ik weer terug. Tot dan!




49 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie! Heerlijk even niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ??? nogal verwarrend, je neemt vakantie tot 1 augustus maar je blogt wel door over je vakantie???? dat is niet echt een pauze gelukkig 😁` Fijne vakantie wens ik je (nieuwe vriendin)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de tekst aangepast Lot, het idee is om wel te schrijven maar later pas online te zetten. Dan heb ik een lekkere voorraad verhalen. Dus wel een echte pauze online, op de achtergrond schrijf ik lekker door. Die vakantie zal zeker fijn zijn! En leuke date met nieuwe vriendin ook zin in!

      Verwijderen
  3. Fijne vakantie Niekje.
    Geniet ervan met je kerel.
    Groeten
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne vakantie gewenst en bedankt voor je blogs -je openheid- !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, en graag gedaan! Ik zal blijven bloggen over alle ingewikkeldheden maar ook over leuke dingen!

      Verwijderen
  5. Goede plannen! Heel heel veel plezier gewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel rust, plezier, ontspanning en stof voor mooie verhalen als je hier weer online komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Janny, ik ga mooie en interessante verhalen schrijven!

      Verwijderen
  7. Heerlijk! Geniet ervan! Wat een mooie doelen.
    En ik wens je veel inspiratie toe voor je blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Liselot! Jullie ook een mooie vakantie. Die blogs komen er!

      Verwijderen
  8. geniet van alles en kom weer uitgerust en heelhuids terug

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie. Bedankt voor de leuke blokjes tot nog toe. Ik kijk nu al uit naar augustus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wieteke, ik ga lekker veel schrijven tijdens onze reis, hopelijk nog steeds leuk als ik ze in augustus online zet!

      Verwijderen
  10. Wens je een hele fijne vakantie. Geniet van de zon, de rust, de omgeving en van elkaar. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vader, zo fijn omdat nog met zijn allen te kunnen vieren. Tot weerziens in augustus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nienke, de weersvooruitzichten zien er heel goed uit, die zon lukt dus wel. Dank je , wat een leeftijd he, 80, en nog heel fit en vitaal, dat is ook heel fijn. Dank je wel!

      Verwijderen
  11. Fijne vakantie en tot ergens in mijn vakantie (zo te lezen).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke vooruitzichten allemaal..Veel vakantieplezier en tot in augustus!
    Rinkje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rinkje! In augustus lees je hoe het allemaal gegaan is.

      Verwijderen
  13. Ik wens je een enorm fijne zomer toe. Geniet van jullie vakantie in Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op 16 juni schreef je dat je geen zomerstop zou in voeren. Niets is zo veranderlijk als een mens, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anoniem, het was ook echt mijn bedoeling om dat niet te doen, maar inderdaad is niet zo veranderlijk als de mens. Ik heb er wel even over nagedacht want belofte maakt schuld en ik weet dat veel lezers het juist in de rustige tijd leuk vinden om wat te lezen te hebben. Augustus is ook nog zomer, dus zullen we het een halve zomerstop noemen?? 😉

      Verwijderen
  15. Geniet van een mooie, heerlijke vakantie. En doe maar veel inspiratie op voor je nieuwe blogs, voor na de halve zomerstop.




    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat heerlijk! Ik tel ook de dagen af, maar moet nog een paar weken..... Geniet van je vakantie, je hebt een spannend jaar achter de rug. En laat je rare eetpatroon vooral thuis (NIET deze kant op sturen ;-)). Ik kijk er naar uit om je na de zomer weer te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Mrs H! Jij ook fijne vakantie als het zover is. Waar is B? Dan maak ik een routeplanner waar B niet in voorkomt, ik zat zelf te denken aan een enkele reis naar de Maan voor mijn eetpatroon!

      Verwijderen
  17. Hele fijne vakantie .
    Vindt je stukjes altijd fijn om te lezen .
    Veel herkenning .
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Reacties
    1. Dank je wel Nicky, de vakantie is net begonnen, ik ga er heerlijk van genieten!

      Verwijderen
  19. Ter informatie : Mijn zus in Nederland is weer actief op haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen