zaterdag 24 juli 2021

van alles en nog wat

Ik heb al vaker een website gehad waarop ik blogs schreef. Deze websites hadden altijd een thema en trokken daarmee de aandacht van mensen die dezelfde interesses hadden. Dat was leuk om te doen, maar werd op een gegeven moment een last. Ik ging het als een verplichting voelen om op vaste momenten iets te posten, en me aan vaste onderwerpen te houden. Toen ben ik daarmee gestopt. Deze website is voor mezelf, gaat over mezelf en wie het lezen wil mag het lezen. Commentaar en advies geven mag, of ik reageer weet ik nu nog niet. Het is mijn verhaal, mijn leven, mijn vreugde en mijn verdriet. Ik wil schrijven over mijn werk en mijn hobby’s. Over de leuke dingen die ik meemaak, maar ook over mijn problemen. Waarom op een blog en niet in een documentje op de computer of in een notitieboek? Tja...


2 opmerkingen:

  1. Een blog is leuker owv de interactie met mensen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leen, klopt, het is heel leuk om reacties te krijgen, ik geef (nu nog) altijd antwoord! Ik volg jou ook trouwens!

      Verwijderen