maandag 20 februari 2023

leven

Ik had plannen, mooie onderwerpen en veel zin om weer te gaan bloggen. Helaas kwam het leven ertussen! Omdat deze blog gaat over mijn persoonlijke strijd met de eetstoornis, mijn belevenissen en mijn ditjes en datjes wil ik hier verder niet toelichten waarom ik er even tussenuit ben geweest. Geloof me, ik heb een zeer valide reden. Die reden betekent ook dat ik nog steeds niet voor de volle 100% mijn aandacht op mijn blog kan richten en daardoor zullen mijn posts niet met grote regelmaat verschijnen de komende tijd. Volgende week heb ik voorjaarsvakantie en dan is er zeker tijd voor wat nieuwe verhalen. Bedankt voor jullie geduld!

35 opmerkingen:

  1. Ik snap het helemaal, het leven komt ertussen, zoals dat gaat. Weet er alles van. Geeft niks hoor, we zien je wel weer als je zo ver bent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Judy, ik geniet ondertussen wel van jouw mooie foto's!

      Verwijderen
  2. sterkte, neem de tijd die je nodig hebt, privé is altijd belangrijker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even je tijd nemen. Als je er weer aan toe bent dan zien we je wel weer verschijnen in blogland.
    Voorjaarsvakantie ............ hopelijk gaat die gepaard met voorjaarsweer :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe ik Ellen! Ja, voorjaarweer zou fijn zijn, maar ben al blij met zonnetje zonder regen.

      Verwijderen
  4. Rustig aan maar.
    We wachten wel.
    Groeten
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whatever it is, take your time lief mens <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voel niet je verplicht en zeker niet als er nu andere zaken prioriteit hebben. Denk dat iedereen dat wel begrijpt. Sterkte en tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben lief voor jezelf, da's zo belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen. Ik lees je blogs graag maar het is echt alleen aan jou wanneer je wat plaatst. Succes met alles waar je mee bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms moet je doen wat het beste is voor jou
    Niet het beste voor iedereen!

    Had je gemist, maar ben blij dat je af en toe wat laat horen.
    Sterkte bij alles.
    Liefs, Engelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms moet je doen wat het beste is voor jou
    Niet wat het beste is voor iedereen!

    Heel veel sterkte en denk goed aan jezelf.
    Liefs, Engelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Engelien, ik ben het helemaal met je eens! Dank je, doe ik! xx

      Verwijderen
  11. Een blog is geduldig! En bezoekers ook. Voel je je vooral vrij om het te doen zoals goed voelt voor jou. Zeker als het leven al lastig genoeg is, zou het toch vervelend zijn als een blog voor extra druk zorgt. Laat het iets moois blijven, niet iets dat Moet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nicole, zoveel blogervaring als jij heb ik nog niet, maar ik zie aan de bezoekersaantallen dat men mijn niet vergeet. En ook aan de lieve reacties natuurlijk. Dank je!

      Verwijderen
  12. Jij en je dierbaren zijn belangrijker dan je blog. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is jouw blog, jouw tijd, jouw leven.
    Zorg goed voor jezelf!
    Lieve groet,
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria, helemaal mee eens en goed om zulke fijne reacties te ontvangen! xx

      Verwijderen
  14. Hey Niekje, Acda en De Munnik zongen in 'Laat me slapen': Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
    Een prachtige zin vind ik dat. Het leven gaat vaak voor op je plannen. En dat is prima. Veel succes met wat het ook is. En besteed je vakantie niet alleen aan je blog hoor, maak ook tijd voor andere leuke dingen in je vakanties, wij blijven wel volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad een prachtige zin Marana! Ik ga proberen de vakantie zo leuk mogelijk te maken, maar helaas zijn er ook wat verplichtingen die minder leuk zijn maar waarover ik dus, vooralsnog, niet wil schrijven.

      Verwijderen
  15. Het is jouw blog. Jij bepaalt wat en wanneer je schrijft. Niets moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We wachten wel, hoor. Geen probleem. Hoop dat het goed met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen