woensdag 1 februari 2023

terug

De afgelopen weken had ik geen inspiratie. Ik ben wel aan een aantal blogs begonnen.  Ik heb deze in concept weggezet in de hoop dat ik inspiratie zou krijgen om ze af te maken Maar de inspiratie kwam niet. Daarnaast ontbrak het me ook aan tijd. Beide belangrijke ingrediënten voor een blogger.

Vanaf zaterdag 4 februari ben ik weer terug en komt er een blog van mij online. Waar de blog over gaat ben ik nog niet helemaal uit, ik denk over mijn lijstjes, maar zeker weten doe ik dat nog niet.  Het kan ook een eetherinnering worden, daar heb ik er heel veel van. Of misschien over mijn vriendin en het afvalmedicijn. Met haar heb vorig weekend heerlijk geluncht en bijgepraat. Onderwerpen genoeg en nu ik dit stukje schrijf krijg ik er weer enorm veel zin in!

30 opmerkingen:

  1. Had je al gemist dus kom maar op :-).
    Groeten
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan gebeuren en ik denk dat alle bloggers dat weleens hebben. Ik tenminste wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mevrouw W., klopt, ik heb, net als jij, ook nog werk en andere leuke en minder leuke dingen en dat kost soms wat meer tijd allemaal.

      Verwijderen
  3. De inspiratie komt vanzelf weer terug. Denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen inspiratie is minder erg dan niet bloggen door ziekte. Fijn weer van je te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een Dry January!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marijke, ik moest lachen toen ik het las, klopt als een bus!

      Verwijderen
  6. Blij dat je weer gaat bloggen.
    Heb je verhalen gemist!
    Maar snap ook wel dat je soms geen zin hebt.
    Liefs, Engelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben vooral benieuwd hoe het nu met je is nu het zware verhaal geschreven en verwerkt is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lot, door het schrijven over mijn verleden heb ik er veel over nagedacht en heb ik er, denk ik, toch een streep onder kunnen zetten. Ik heb geen spijt meer dat het gebeurd is, ik heb er ook vrede mee dat het me op een bepaalde manier gevormd heeft. Nu ga ik verder maar ik zal het altijd in een piepklein rugzakje met me meedragen.

      Verwijderen
    2. Een rugzakje hebben we alle maal, en soms gaat er wat uit en soms gaat er weer wat in. Zolang het maar in balans is is dat "normaal"

      Verwijderen
  8. Jaaaa, daar ben je weer, ik miste je al!
    Had je al een keer gemaild maar als ik op verzenden drukte bleef hij maar draaien, en om te voorkomen dat je dezelfde mail tien keer kreeg ben ik maar gestopt. Wilde alleen maar weten of het goed ging met je.
    Maar gelukkig ben je er weer, tot zaterdag.
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria, wat vreemd dat je me niet kon mailen, ik zou niet weten waar dat aan gelegen kan hebben. Maar goed, ik ben er inderdaad weer, tot zaterdag!

      Verwijderen
  9. Soms komen er andere 'dingen' voor in het leven en dan kan het voorkomen dat je net even wat minder inspiratie hebt. Welkom terug. Consumindersingle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Consumindersingle, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen 'life got in the way'.

      Verwijderen
  10. Leuk dat je terug bent. Dat is het fijne aan een blog. Dat is er altijd : )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Nicole, ja, zo is het, en de lezers zijn er ook gewoon nog, dat maakt het zo leuk!

      Verwijderen
  11. Onderwerpen genoeg dus! Maar fijn dat je even rustig aan doet want ik loop achter met lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen