Wat was het warm hè, afgelopen week? Ik heb er bij ons weekmenu rekening mee gehouden. Dit is wat wij aten:
maandag 22 juni
volkorenpasta met ratatouille - sla met komkommer
dinsdag 23 juni
gewokte postelein (uit de moestuin van een collega) - nieuwe aardappels - varkenswang - sla met tomaat en komkommer
woensdag 24 juni
Thaise groentensoep - gekookt ei - zilvervliesrijst - zoetzure komkommer
donderdag 25 juni
boerenomelet - brood - sla
vrijdag 26 juni
gepofte zoete aardappel - tonijnsalade met mais, augurk en sjalot - broccoli - sla met komkommer en tomaat
zaterdag 27 juni
gewokte groenten - noedels - omeletreepjes - pindakokossaus
zondag 28 juni
groentesoep - zuurdesemvolkorenbrood met oude kaas - sla met tomaat en komkommer
Volgende week weer een maaltijd met peulvruchten, dat is er deze week niet van gekomen. Wel heb ik peulvruchten aan mijn lunch toegevoegd, maar ik wil eigenlijk 1x per week een peulvruchtenmaaltijd eten.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten