Ik heb weer lekker gegeten deze week. Kijk en lees maar!
maandag 13 april
volkorenpasta en kikkererwten met champignons, prei en munt - andijviesla met komkommer
dinsdag 14 april
witlof met ham en kaassaus - gekookte aardappels - sla met tomaat en komkommer
woensdag 15 april
bulgurstoof met linzen (en prei, paprika, ui, bleekselderij en specerijen) - geroosterde sperziebonen met feta en pittige olijven
donderdag 16 april
boerenomelet (met aardappel, ui en tomaat) - volkorendesembrood - broccoli - sla met komkommer
vrijdag 17 april
zaterdag 18 april
gewokte groenten - rijstnoedels - tempeh - pindasaus
zondag 19 april
crunchwrap met gerookte tempeh, mais, tomaat, rodekool en yoghurtknoflooksaus - rest van de hummus - broccoli - sla met komkommer
Volgende week is het vakantie, toch hebben we een planning. We beginnen met asperges, nu bij veel supermarkten in de aanbieding.


Ziet er allemaal weer smakelijk uit. Dank voor de inspiratie.
BeantwoordenVerwijderenLeuk, ik heb er nog steeds veel plezier in om op te schrijven wat ik eet in een week als ik dit soort reacties krijg!
Verwijderen