zondag 19 april 2026

fotoserie - 19 - op mijn bord in week 16 / 2026

Ik heb weer lekker gegeten deze week. Kijk en lees maar!




maandag 13 april

volkorenpasta en kikkererwten met champignons, prei en munt - andijviesla met komkommer


dinsdag 14 april

witlof met ham en kaassaus - gekookte aardappels - sla met tomaat en komkommer


woensdag 15 april

bulgurstoof met linzen (en prei, paprika, ui, bleekselderij en specerijen) - geroosterde sperziebonen met feta en pittige olijven


donderdag 16 april

boerenomelet (met aardappel, ui en tomaat) - volkorendesembrood - broccoli - sla met komkommer


vrijdag 17 april


bordje vol lekkers: gestoofde spinazie - restje bulgur (woensdag) met restje aardappel (dinsdag) en feta (niet op de foto, deed ik er later op) - broccoli - zelfgemaakte hummus - sigari börek (langwerpige börek van AH) - sla met komkommer


zaterdag 18 april

gewokte groenten - rijstnoedels - tempeh - pindasaus


zondag 19 april

crunchwrap met gerookte tempeh, mais, tomaat, rodekool en yoghurtknoflooksaus - rest van de hummus - broccoli - sla met komkommer


Volgende week is het vakantie, toch hebben we een planning. We beginnen met asperges, nu bij veel supermarkten in de aanbieding. 



2 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal weer smakelijk uit. Dank voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, ik heb er nog steeds veel plezier in om op te schrijven wat ik eet in een week als ik dit soort reacties krijg!

      Verwijderen