woensdag 16 februari 2022

voorzichtig met wat je wenst

Een paar dagen geleden schreef Mevrouw W. dat ze van haar werkgever niet mocht komen werken  (in deze blog Mevrouw W ) en ik reageerde met "ik zou ook wel een paar daagjes in quarantaine willen, genoeg te doen! "

Nu ben ik thuis, maar niet op de manier die ik had gewild. Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan. Door mijn beknelde zenuwen brandden mijn onderarmen en handen enorm, het voelde aan alsof ze in de fik stonden. Toen ik om half zes opstond bleek ik te wiebelen op mijn benen. Ik ben meteen weer terug naar bed gegaan en heb het grootste deel van de dag geslapen. Vanmiddag had ik 39,2 graden koorts, bonkende koppijn en iedere vezel van mijn lijf deed pijn, zelfs mijn haar deed pijn!

Zelftest gaf aan dat ik geen covid heb. Morgen nog maar een keer zelftesten en misschien toch even door de teststraat. Had ik nu maar niet gewenst dat ik thuis kon blijven, want hier is geen klap aan!


12 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoi Mevrouw W. Dank je! Ook zelftest 2 was negatief, klachten niet minder.

      Verwijderen
  2. Beterschap. Het klinkt als een ouderwetse griep. Vergeet niet,die bestaat ook nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het een goedemorgen nu op donderdag?
    Gisteren was ik de heel dag onderweg en geen tijd om te reageren. Ben bij mijn zus blijven slapen en altijd vroeger op dan zij dus even tijd voor mezelf, echt nodig want ze is druk altijd. Maar gezellige dag gehad met rondrijden in Amsterdam en omstreken. Wat Too Good To Go box gehaald met leuke etenswaren. Alleen bij een lunchrestaurantje was de buit minder, is ook wel logisch want dat is natuurlijk duurder dan in supermarkt. Een salade die ik morgen nog kan eten, 2 grote croissants en een heerlijk chocolate chip cookie, waarschijnlijk zelfgemaakt daar.
    Bij een flitsberzorgen veel sushi waar zus gek op is en ik niet kan begrijpen dat een hap koude rijst lekker kan zijn al is de rest wel lekker.
    Bij laatste supermarkt ook goed gevulde doos, met zuivel die zus graag eet, veel groente, 2 biefstukken en 6 aangemaakte ballen gehakt. De rest ben ik even vergeten, ligt in koelkast.
    Vandaag via de slager in mijn oude woonplaats terug naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ho Lot, nee, helaas niet. Koorts iets gezakt maar nog heel veel spierpijn en hoofdpijn. Wow, goede buit zeg!! Sushi is ook mijn ding niet. Klinkt als een leuk uitje samen met je zus!

      Verwijderen
  4. Een chinees spreekwoord; pas op met wat je wenst want soms komt het uit.
    Ik wens je heel veel sterkte en beterschap. Bij mijn man duurt de griep hooguit 3 dagen dus ik hoop dat je ook weer snel opknapt. lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi PP, dank je wel! ik ben nu aan het eind van de tweede dag en het gaat al stukken beter.

      Verwijderen
  5. Zelftests zijn vaak niet accuraat (dat zei ook onze huisarts). Mijn man testte ook negatief met de zelftest. En positief met de PCR test.
    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Myriam, dank je wel, het gaat al stukken beter. Ja dat zijn dingen die ik ook heb gehoord. Maar waarom dan zelftesten? Dan moet iedereen naar de GGD. Ik heb besloten om de zelftesten wel te vertrouwen en dat is ook het advies op de website van de overheid, daar geven ze niet aan dat je bij een negatieve zelftest toch naar de GGD moet.

      Verwijderen
  6. Ohoh! Veel beterschap, wat het ook is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi NIcky, dank je. Denk een klassieke griep. Nu gelukkig geen koorts meer maar de hoofdpijn blijft.

      Verwijderen