donderdag 15 augustus 2024

kat #2

 Nog wat foto's van mij, gewoon omdat ik zo leuk ben!




Hier zit ik in een kartonnen traytje van Coca cola blikjes. Het plastic zat er nog omheen en het past niet echt maar man man man wat een fijn doosje is dit!





Ik doe af en toe alsof ik een stokstaartje ben. Gaat me goed af toch?





Midden op de dag een uiltje knappen, dat is toch zo fijn!





 Het is een leuke buurt waar ik woon. Ik voel me inmiddels heer en meester en houdt de boel goed in de gaten. 

32 opmerkingen:

  1. Katten en dozen een gouden combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik probeer het ook maar die 2 van mij kijken niet om naar doosjes. Hoogte dat willen ze: op de tafel, op de kast, of in het hoge raamkozijn. Steeds als ik mensen raar voor mijn raam zie staan weet ik dat het weer raak is. Kat die op het smalle randje van het kozijn zit. Ik durf het kiepraam dan ook niet open te zetten. Stel ze springt er op om op dat randje te gaan zitten en glijdt dan zo naar buiten.

      Verwijderen
    2. Max zit ook graag hoog hebben we gemerkt Wieteke. En dit is tot nu toe het enige doosje waar hij interesse in had. Alle andere dozen laat hij links liggen. Het zijn eigenaardige en eigenwijze beestjes, onze katten!

      Verwijderen
    3. Mijn lief en ik hadden ooit twee katten, twee zussen. Maar eerst waren ze alleen van hem. Hij woonde driehoog in de binnenstad. Patty was een buitenkant, zat het liefst op het balcinasr nog liever sprong madam naar beneden. Dat werd dus ziekscies en briefjes ophangen steeds weer. Tot vervelend toe. Ze is altijd een wilde kat gebleven. Leefde van muizen, vogels en insecten en af en toe wat uit een open raam gestolen kaas of vis. Droog of nat voer? Duh..
      groet, ine

      Verwijderen
    4. Max snuffelt aan van alles, maar nooit aan ons eten, bedelt ook niet gelukkig. Af en toe smikkelt hij van een vlieg.

      Verwijderen
    5. Zie dat ik spelfouten heb gemaakt, dat heb je als je op je telefoon berichten tikt. Buitenkant is natuurlijk buitenKAT, balcinasr moet balKON zijn, en ziekscies moet zOEKEN zijn. Groet, Ine

      Verwijderen
    6. Dank je! Ik kan het niet veranderen, maar het is duidelijk zo Ine.

      Verwijderen
  2. Katten zijn toch zo leuk!
    Max heeft het goed bij jullie en gelukkig is hij het nu goed gewend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 😊 En wij zijn blij met hem en hebben er veel plezier van en mee Mevrouw W.!

      Verwijderen
  3. Leuke blog. Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt. Geeft Max je nu ook wekelijks vooraf al zijn weekmenu door:-)? Groet, Ine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Ine, Haha.. .hij krijgt iedere dag dezelfde brokjes, op woensdag krijgt hij een zakje natvoer, daar is hij helemaal wild van!

      Verwijderen
  4. Wat is hij al thuis bij jullie. Hier klom gisterenavond de ontbijtpoes weer in de peer achter vogels aan. Kon niet goed naar beneden en gebruikte de druiven als tussenstap. Ik hoop toch wel oogst te hebben straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig hoe katten zich in dienbladen en dergelijke wurmen. Wij hadden ooit een kitten die in de fruitschal lag : )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wonderlijk inderdaad, maar zo grappig om te zien Nicole. En daar waar wij willen dat hij gaat liggen doet hij dat natuurlijk niet. Nee, meneer zoekt zelf zijn plekjes uit. 😁

      Verwijderen
  6. Het lijkt mij een zachtaardig poezenbeest.
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke reportage!
    Fijn dat je het naar je het zo naar je zin hebt.
    Poot van de Cyp! 🐈‍⬛

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vermaak me prima en de mensen hier laten me lekker mijn gang gaan. Ik weet inmiddels waar ik wel mag liggen en en waar niet. Af en toe probeer ik eens wat maar dan merk ik snel genoeg of het kan. Gelukkig zijn ze nooit boos. Pootje!

      Verwijderen
  8. ‘ Alle ogen zijn gericht op……Kwatta ‘
    Plaats ‘n foto van je kat of hond in je blogbericht en iedereen smelt weg,net als jij😉 bij het zien van die beelden.Paar dagen geleden brachten we bezoek aan kleindochter en haar man om naar hun zelfgebouwde woning waar ze onlangs hun intrek hadden genomen en naar de nieuwe viervoeter die 3 dagen eerder als puppy het nest mocht verlaten te gaan kijken.Daar ging het al niet anders en wist zij een schoonheid van een Welsh Gorgi zó klein als ze is de show te stelen.😀Het jonge stel heeft 3 weken vakantie en zullen hun handen er vol aan hebben.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Ger, ik heb zelf niets met katten en ook niet met foto's van katten. Ik laat het ook bij deze twee afleveringen, tenzij Max ineens een heel fotogeniek moment heeft. Een puppy, net als alle babydieren, is natuurlijk schattig, daar smelt ieder hart van! Ja, dat zal zeker een taak zijn, zo'n beestje opvoeden.

      Verwijderen
  9. Wat:leuk! Heb ik kat 1 gemist?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kat #1 stond vorige week donderdag online Anoniem, kijk maar snel.

      Verwijderen
  10. Wat een knapperd! Ik zou ook zo graag weer een kat in huis hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is inderdaad mooi Ilona. Is er een reden dat je geen kat hebt?

      Verwijderen
  11. Heerlijke beestjes zijn het. Wij kochten de duurste mandjes en kleedjes. Maar waar ging meneer liggen? Juist! In een doos...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha... wij hadden wat speeltjes, maar een postelastiek vond hij vele malen leuker!

      Verwijderen