zaterdag 18 november 2023

7 van 50 - op mijn bord in week 46 / 2023

We houden allebei van koken en we hebben allebei onze eigen specialiteiten. T. heeft vaak meer tijd dan ik om voor het eten te zorgen en daar houd ik bij de planning rekening mee. In het weekend heb ik zelf ook wat meer tijd en meestal maak ik dan iets klaar voor maandag of dinsdag. Dat was overigens deze week niet het geval. 


zondag 12/11

volkorenpitabrood met zelfgemaakte kipshoarma, sla met komkommer, broccoli


maandag 13/11

pasta met restje linzensaus van vorige week, sla met komkommer, broccoli


dinsdag 14/11

gesmoorde prei, aardappelknolsederijpuree, gehaktbal, komkommerslaatje


woensdag 15/11

kikkererwtenstoof, bulgur, sla met komkommer, broccoli


donderdag 16/11

gebakken aardappels, rodekoolsla, broccoli


vrijdag 17/11

Turks broodje met feta, restje kikkererwtenstoof, broccoli, spruitjes en sla


zaterdag 18/11

mijn versie van pad thai, zoetzure komkommers - ijs met slagroom en advocaat


Lekkere eetweek gehad!


eetbuivrije dagen: 7


4 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar,de restjes op een smakelijke manier later verwerken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Izerina, ik kan me soms al verheugen op de kliekjes en wat ik ermee ga doen!

      Verwijderen
  2. Je brengt me op ideeën.
    Zoon en ik eten niet zo gevarieerd. Wel qua groente maar bijna altijd met kip en rijst (en kaas)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rianne, ik probeer heel veel dingen uit en daardoor ook steeds weer nieuwe gerechten en combinaties. Ik lees dan ook heel veel foodblogs en kookboeken, deze laatste leen ik bij de bieb. Ik lees/blader ze door en sla dingen op in mijn geheugen of ik zet het in een 'to cook' lijstje.

      Verwijderen