zondag 10 april 2022

zondag 10 april 2022 - kort

Een kort stukje vandaag. Ik heb niet veel gedaan. Natuurlijk wel eerst naar de sportschool. Daarna wat huishoudelijke dingen gedaan zoals de de was ophangen en alvast het eten voor morgen gemaakt. 

Ook nog even twee tijdschriften (Onze Taal) die ik altijd van mijn vader krijg bij een oud-collega in de brievenbus gedaan. Bij de bieb een paar boeken opgehaald en de rest van de dag op ons terras in het zonnetje zitten lezen.

Ik had niet veel bloginspiratie en ook geen zin om de stukjes die in concept staan voor publicatie af te maken. Ik moest niets en ik vond het ook heel fijn om weinig tot niets te doen.  Die stukjes komen wel, daar ga ik de komende week weer aan verder schrijven.

dagen aaneengesloten eetbuivrij: 22


8 opmerkingen:

  1. Genieten van niets moeten en doen is ook een kunst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima toch het hoeft niet altijd serieus te zijn, elke dag is anders en vandaag een gewone simpele dag.
    Fijne en goede week gewenst and counting. Eem maand is een weer grote mijlpaal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Lot, inderdaad dit soort dagen is er ook. Dank je wel, op naar een maand!

      Verwijderen
  3. Zullen we wild doen? Whoopi, Whoopi op naar de 30!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar was het dan ook zondag voor, toch?

    BeantwoordenVerwijderen