woensdag 4 mei 2022

andere tijden - een eerste stap

Eerder schreef ik al wat over de vaste tijden waarop  ik eet en waarom ik dit doe. Deel 1 en 2 lees je hier terug : deel 1 en deel 2 . Net als de eetbuien wil ik ook met deze vaste tijden afrekenen en op andere tijden kunnen eten. 

Ik wil dit ook stap voor stap aanpakken en ik ben deze week begonnen met het ontbijt. Tot nu toe ben ik iedere dag op een ander tijdstip opgestaan en als gevolg daarvan heb ik op andere tijden ontbeten. En natuurlijk leverde dit geen problemen op tijdens het ontbijt en had het ook geen gevolgen later op de dag. Ik kreeg er niet meer of minder honger door, ik raakte er niet van in de war en kreeg er geen eetbui door. 

Volgende week ga ik weer werken en dan sta ik weer iedere dag op dezelfde tijd op en ontbijt ik weer op vaste tijden maar dan ga ik wel proberen om iets flexibeler om te gaan met mijn koffie en lunchpauze. Ik heb weinig lessen dus niet iedere dag afhankelijk van de bel (de schoolbel die de start en het eind van de lessen klinkt).

Vandaag even een korte blog, heb andere dingen gedaan en niet veel tijd gehad voor een lange post.

dagen aaneengesloten eetbuivrij: 46

6 opmerkingen:

  1. Bijna 50 dagen.
    Je gaat goed!!!
    Groeten
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Loes, dank je wel! Het voelt ook erg goed kan ik je zeggen, en steeds normaler.

      Verwijderen
  2. Zo gaat het op een natuurlijke manier de verandering van tijden. Mooi toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er van overtuigd dat dat je ook gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen