maandag 17 juni 2024

blogrol

lijst

De oplettende lezer zal het gezien hebben, sinds zondag staan er op mijn website ook links naar andere blogs. Deze links staan rechts op mijn pagina in de zogenaamde blogrol. Dit zijn blogs die ik volg. Ik ben nog niet klaar met het toevoegen van alle blogs die ik volg, dat zijn er namelijk nogal wat. Ik de komende periode zal ik deze lijst aanvullen.


service

Ik vind bij anderen zo'n blogrol wel handig. Zo kom ik ook nog op blogs die ik normaal gesproken niet volg maar waar ik wel af en toe een kijkje neem. Het leek me een goed idee om deze service ook aan mijn lezers aan te bieden.


volgorde

Als het goed is dan zijn de blogs steeds zo gerangschikt dat de meest recente automatisch bovenaan staat. Ik heb geen specifieke volgorde in gedachten gehad bij het samenstellen van de bloglijst; ik ben gewoon van boven naar beneden door mijn verzamelingenlijst gegaan.



32 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik zag direct het blog Hemelsgroen, die ik nog niet kende, maar die ik zeker ga bekijken. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om nieuwe blogs te ontdekken, dat vind ik ook altijd Janny!

      Verwijderen
  2. Nee die had ik nog niet gezien en op mijn laptop scherm is het ook slecht zichtbaar. Moet langs je eigen tijdlijnmaanden helemaal naar beneden gaan om ze te zien.
    Bij Aaf staan ze heel makkelijk links de links

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien verplaats ik het ook Lot, ik buig me er binnenkort nog even over.

      Verwijderen
  3. Ja, dat is handig. Want inderdaad, zo ontdek je soms weer andere blogs. Eerlijk gezegd heb ik geen bloglijst op mijn blog. Ik heb al zo veel andere dingen in mijn zijlijn, ik vond het te onrustig. Ze staan bij mij op een besloten probeerblog zodat ik ze wel zelf terug kan vinden. Misschien moet ik het heroverwegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil het ook niet te druk maken, maar ik heb - net als jij- geen reclame dus dat scheelt al Judy.

      Verwijderen
  4. Prettig je blogrol. Ik ging vroeger altijd via die service van Vlasje naar alle andere blogs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo kwam ik ook bij anderen Izerina, nu heb ik veel mensen al ontdekt en gevonden, maar er zijn er vast nog meer, en via via kom je dan weer op nieuwe blogs. Soms geen tijd om alles te lezen!

      Verwijderen
  5. Ik vind zo'n blog rol fijn voor anderen, en voor mezelf. Zo volg ik de blogs die ik volg. Overigens: als ik op de telefoon lees zie ik geen blogrols; daarvoor moet ik apart iets aanvinken (maar dat werkt ook...). Ik ben benieuwd welke blogs jij allemaal volgt, ik ga eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind ze ook altijd fijn, je ziet meteen wat er nieuw is bovendien.
      Er komen er nog heel veel bij Mrs. H.!

      Verwijderen
  6. Ik vind zo'n blogrol altijd geweldig, en het is één van de 'stomme' dingen aan Wordpress dat dit daar niet op deze manier kan. Het is echt een mooie service van Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is jammer inderdaad Nicole.

      Verwijderen
    2. Gek maar jouw webpagina ziet ie als statisch en dus wordt je niet automatisch van de meest recente titel voorzien. Enig idee waarom niet? Ik zie niet hoe het moet.

      Verwijderen
  7. Ik vind een blog rol ook fijn het is altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat goed! Later eens op mijn gemak bekijken wat je allemaal leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet niet of het in WordPress kan. Ik heb wel een blogrol, maar die is niet zichtbaar voor anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens Nicole van Huisvlijt kan het niet, maar een blogrol voor jezelf is wel fijn.

      Verwijderen
  10. Oh, dat is handig. Een leuke manier om nieuwe blogs te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een blogrol vind ik ook handig,heb er zelf ook een voor blogs die ik graag lees.Ben er wel achter wanneer ik die bij andere bloggers wil zien op MB dat ik dan onderaan op hun blogpost voor internetversie moet kiezen.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ger, ik lees altijd op de laptop, dus niet in een app. Dan zie ik de blogrol meteen.

      Verwijderen
    2. Heb ik ook. Ik lees overdag op de pc, maar in de avond op de tablet, en op die laatste moet ik voor de blogrol naar beneden naar de link 'internetversie' scrollen en daarop klikken. Groet, Ine

      Verwijderen
    3. Ah, zit het zo! Ik lees alleen op mijn laptop.

      Verwijderen
  12. Ik ben dol op blogrollen. Zeker op dagen met wat meer leestijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kijk nooit op blogrolls eerlijk gezegd. Ik kan de weblogs die ik volg nu al amper bijhouden. Maar voor de liefhebbers is het leuk! Groetjes, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap het Nicky, ik heb ook niet altijd genoeg tijd om alles te lezen hoor!

      Verwijderen
  14. Wat een leuk idee! Ik ga er ook eens naar kijken voor mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben wel benieuwd welke blogs jij leest Ilona, je bent van een andere leeftijdsgroep, dus vast ook andere blogs dan ik.

      Verwijderen